Dünya’nın en büyük sivil toplum kuruluşlarından biri olan Junior Chamber International (JCI) ve Simurg Derneği olarak yeni bir eğitim işbirliğinin ilk adımı dün akşam gerçekleştirildi.
Kolektif House Şişhane’de gerçekleşen etkinlikte JCI Culture başkanı Elif Şen’in kısa bir JCI Derneği tanıtım sunumunun ardından, Berk Uraler “Logonun Markalaşma Sürecindeki Önemi ve Temel Tasarım Eğitimi” başlıklı sunumu ile bizleri bilgilendirdi.
Bu eğitimde logo, ürün ve marka tasarımı üzerinden girişimcilere dijital dönüşümün “tasarım” yönünü anlatıldı. Markanın ismi, logosu ve logo üzerinde kullanılan renklerden yazı tipine kadar birçok özelliğin ayrıntılarıyla anlatıldığı eğitimde, tüm bu özelliklerin müşteri üzerindeki psikolojik etkisi incelendi.
Eğitimin ardından bir workshop da gerçekleştirildi. Katılımcılardan gruplar oluşturularak her bir gruba belirli konular üzerinden marka yaratmaları istendi. Ardından her grup kendi markasının hikayesini ve logosunu eğitimde anlatılan bilgiler ışığında moderatörlere ve diğer katılımcılara sundu. Keyifli dakikaların yaşandığı sunumların ardından birinci seçilen grup üyelerine JCI Culture adına bir “Liderlik Eğitimi” hediye edildi.
JCI Ailesine Teşekkürlerimizle!
Daha fazla bilgi için : https://www.jciturkiye.org